GRATIS VERZENDING IN NL & BE 📦 | BETAAL LATER MET KLARNA

RUILEN EN RETOURNEREN

 

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar support@xtrends.eu om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

Als de retourzending door de consument wordt veroorzaakt, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De specifieke vergoeding moet gebaseerd zijn op het expresbedrijf dat u kiest.

Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn, hoeft de consument om deze reden de verzendkosten niet te dragen.

Retournering aanvragen

Stap 1: Stuur alstublieft een e-mail naar support@xtrends.eu. Voeg in uw e-mail uw ordernummer, e-mailadres en reden voor de retournering toe, en voeg een foto toe van de producten die u wilt retourneren.

Stap 2: Zodra uw retourverzoek is beoordeeld en goedgekeurd door onze klantenservice, ontvangt u verdere instructies, inclusief het retouradres. Zorg ervoor dat uw retour goed verpakt is en voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Markeer 'Retour' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
  • Maak gebruik van een verzekerde traceerdienst om een veilige levering van uw pakket te garanderen.
  • Na verzending, stuur een follow-up e-mail naar support@xtrends.eu met bewijs van verzending, inclusief traceerinformatie.

Let op: het retouradres wordt alleen verstrekt door onze klantenservice. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor retourzendingen die naar een onjuist adres zijn verzonden.

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
  • Beautyproducten, cosmetica en lingerie worden om hygiënische redenen en gezondheidsbescherming niet retour genomen.
  • Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild / geretourneerd.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen naar ons magazijn in China.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
  • Zorg ervoor dat er een bewijs van verzending is verstuurd naar support@xtrends.eu - zonder dit bewijs kunnen we uw terugbetaling niet verwerken.

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: Vraag uw retourzending aan door een e-mail te sturen naar support@xtrends.eu.

Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.

Stap 2: Stuur je bestelling op.

Stuur de artikelen op naar ons retouradres. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.

Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

   Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar support@xtrends.eu

   Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen op Instagram.

   En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook!

 

Wat zoek je?